Handleiding (F1)  MijnPortaal Aareon CRE
×
Menu
Index

UW MELDINGEN

 
 
 
Aan de hand van de rechten dit u heeft (zie contactpersonen-rechten) heeft u op het klantprotaal toegang tot de volgende functionaliteiten:
 

Bekijk de voortgang van de melding(en) die aangebracht zijn door u of uw collega's.

 
U kunt  reageren vanuit MijnPortaal op een bepaalde melding.
De reactie komt dan direct in ons registratie systeem terecht en onze supportdesk krijg direct een bericht binnen dat u een reactie heeft verstuurd op een bepaalde melding.
(Voor verder beschrijving van het meldingscherm, klik hier.)

Indien het probleem of de vraag bij ons nog niet bekend is doorneemt u de volgende stappen:
1. Via het Support call formulier
Wij raden u aan deze mogelijkheid te gebruiken.
Uw vraag of uw probleem komt direct bij ons in het registratiesysteem.
Wij kunnen dan direct aan de slag om uw vraag te beantwoorden of u probleem proberen op te lossen.

Let op!
U kunt via het Support call formulier alle meegestuurde plaatjes,  bijlagen nog terugzien bij uw melding op MijnPortaal.
 
2. Via de mail.
 
3. Via de telefoon.

Prioritering meldingen:
Bij aanname van de melding geven wij deze een bepaalde prio.
Kijk bij begrippen om in te zien welke prioriteringen wij hanteren.
 
Let op!
Voordeel bij het gebruik van het Support call formulier is dat door het beantwoorden van een aantal vragen bij ons direct bekend is welke prio we eventueel dienen te geven aan de melding.
U kunt daar o.a. aangeven wat het probleem voor Business impact voor u heeft.