Via dit Support Call (webformulier) kunt u direct uw vraag of probleem aangeven.
O.a. kunt u daarbij ook direct een of meerdere plaatjes in uw omschrijving plaatsen of als bijlagen meesturen.
Wanneer u uw vraag op deze manier indient komt dit direct bij ons in het melding registratie systeem terecht en krijgt u daarvan binnen enkele minuten een bevestiging en daarna een mail waarin u een meldingsnummer heeft toegewezen gekregen.
Wanneer u dit nummer heeft kunt u uw melding volgen via MijnPortaal. O.a. kunt u snel de meldng opzoeken via het Overzicht meldingen scherm.
Produkt / Omgeving
Geef a.u.b. aan voor welk product en omgeving de vraag of het probleem geldt.
Zo heeft Aareon CRE direct meer gegevens om een eerste analyse eventueel te kunnen maken op het juiste product en versie.
Geef hier aan wat uw vraag of probleem is. Probeer dit zo beknopt mogelijk te houden, waardoor we snel begrijpen wat het probleem of de vraag inhoudt.
In een bijlage kunt u altijd een uitgebreid verslag meesturen met eventuele voorbeelden.
Let op!
U kunt ter verduidelijking hier printscreens/plaatjes plaatsen. Dit kunt u doen door een printscreen direct te plaatsen of d.m.v. kopieer/plak methode. Zo kunt u direct (net zoals u een mail opstelt) uw verhaal compleet maken.
Maximaliseer optie. Hiermee vergroot u het invoerveld voor uw verhaal. Zo heeft u een overzichtelijk geheel.
Voorbeeld:
Pas plaatje aan Indien u een plaatje heeft geplaatst binnen uw verhaal, dan kunt u via deze knop de grootte van het plaatje wijzigen.
Daarnaast kunt u er ook (of nog steeds) voor kiezen dit als bijlage mee te sturen indien dat uw voorkeur heeft. Zie uitleg Bijlagen optie.
Let op! Op deze manier kunt u ook altijd de meegestuurde bijlage terug kijken op MijnPortaal of uw gehele verhaal (met plaatjes) bekijken bij uw melding.
Indien u in REMS in het scherm staat waar u een vraag over heeft, dan zouden wij het waarderen als u de F8 knop gebruikt. In het scherm wat dan verschijnt staat een modulecode onderin.
Deze kunt u in het ModuleCode veld invullen.
Op die manier is bij ons direct bekend om welk scherm de vraag gaat of in welk scherm er een probleem is.
Wanneer u vanuit REMS doorstart naar een support contactformulier (via de Support knop), dan vult MijnPortaal dit automatisch in!
Geef hier zo correct mogelijk aan vanaf wanneer het probleem zich voordoet. Hierdoor kunnen wij eventueel inzien of er b.v. rond die datum aanpassingen zijn geweest voor uw produkt.