Hieronder een aantal verklaringen van begrippen die voorkomen in MijnPortaal.
Melding
Indien u een probleem (issue), vraag, klacht of wens bij Aareon CRE inbrengt, dan leggen wij deze als een melding vast in ons registratiesysteem.
De melding heeft o.a. een meldingsnummer. Dit nummer gebruiken wij voor verdere communicatie over de melding.
Na registratie krijgt u van ons een bevestiging van de registratie en daarin is het meldingsnummer vermeld.
Verzoek is om altijd dit nummer te gebruiken bij verdere communicatie m.b.t. tot uw vraag of probleem.
Actie(s)
Binnen MijnPortaal (en binnen Aareon CRE) hebben we het over acties bij de meldingen.
Dit zijn werkzaamheden en/of notities die gedaan /genoteerd zijn bij de melding.
We maken een actie aan:
Wanneer er werkzaamheden zijn verricht voor de melding.
Wanneer Aareon CRE info nodig van u heeft voor de melding.
Wanneer Aareon CRE een reactie van u verwerkt onder de melding (of indien u dit zelf heeft gedaan via de Reageer knop bij uw melding)
De acties geven een beschrijving van de werkzaamheden die zijn verricht.
De termen Versie, Servicepack en Hotfix m.b.t. tot updates van REMS:
O.a. in het
scherm overzicht staat aangegeven vanaf welke update een software aanpassing aanwezig is.
Bijvoorbeeld:
Verklaring update nummering
M.a.w. in welke versie, servicepack of hotfix update , Aareon CRE de oplossing beschikbaar stelt .
= oud plaatje
Let op!
Indien in de kolom met de aangegeven versie een XX bevat, dan geeft dat aan dat nog niet exact bekend is in welke servicepack of hotfix update de oplossing terecht komt.
Staat er bv. 37BXX dan betekent dit dat de oplossing op een servicepack komt van de 37 versie. Echter welke dit wordt, dient nog bepaald te worden.
Als er b.v. staat 37B01XX dan betekent dat, dat de oplossing in een hotfix update terecht komt op servicepack 37B01. Maar welke is nog niet bepaald.
|
Versie en servicepack level:
Hierin bevinden zich naast eventuele fixes ook vernieuwingen. Waarbij u kunt denken aan grote venieuwingen of kleine aanpassingen binnen bestaande functionaliteiten.
Hotfix level
Hierin bevinden zich voornamelijk (prio) fixes van de software.
(Voortgang) Status van de melding
De voortgang van een melding kunt u volgen vanuit verschillende schermen binnen MijnPortaal.
Vanuit het startscherm ziet u een aantal totaaltellingen, aangaande uw meldingen.
Hoeveel meldingen zijn er in behandeling, toegewezen, reactie nodig etc.
Hoeveel prio meldingen
Hoeveel wachten op reactie vanuit uw kant, etc.
Bekijk beschrijving van het Start scherm voor meer details.
Prioritering meldingen
Een melding die binnenkomt bij Aareon CRE krijgt een bepaalde prioriering (prio).
Let op!
Wanneer u de melding of een reactie op een bestaande melding, via MijnPortaal zelf aanbrengt, komt dit direct in ons registratie systeem en zijn wij in staat om sneller te reageren of uw probleem op te pakken.
De prio bepaalt binnen hoeveel tijd er gereageerd wordt en voorrang krijgt .
Prio
|
Omschrijving
|
1
|
Calamiteit
|
2
|
Hoog
|
3
|
Midden
|
4
|
Laag
|
Prio 1.
Een melding met prio 1 pakken we direct op.
Prio 2.
Een melding met prio 2 plannen we direct in bij een specialist wanneer deze nodig is.
Let op!
Deze plandatum kunt u terugzien bij uw melding op MijnPortaal.
Bekijk beschrijving van scherm Melding voor meer details,
Prio 3 en 4.
Pakken wij zo snel mogelijk op.
Let op!
Indien u een melding aanbrengt via het
Support Call formulier kunt u o.a. in het veld Bussines impact aangegeven hoe belangrijk het is dat de vraag of probleem snel beantwoordt of opgelost wordt.
Aan de hand van uw invulling bepalen wij de prioritering.