Handleiding (F1)  MijnPortaal Aareon CRE
×
Menu
Index

KNOWLEDGE BASE

KNOWLEDGE BASE
 
In dit scherm heeft u de mogelijkheid:
Wij adviseren u altijd eerst te zoeken naar het eventuele antwoord, voordat u de vraag indient bij de supportdesk van Aareon CRE.
Hierdoor heeft u sneller antwoord en kunt u wellicht ook sneller door met uw werkzaamheden.
 
Mocht u het antwoord niet kunnen vinden dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen wanneer uw vraag of probleem, bij ons binnenkomt.
Wanneer u de vraag indient via het formulier (Support call) kunnen wij vast voorwerk doen, voordat wij contact met u opnemen.
Daardoor bestaat de kans dat we sneller uw vraag beantwoord hebben, of u een oplossing kunnen aanbieden voor het aangegeven probleem.

De Knowledge Base zoekt door:
1

Knowledge base

1. Knowledge base
Indien u de knowledge base opstart via het menu, toont MijnPortaal initieel:
  • De 5 laatste toegevoegde FAQ's.
  • De 5 laatste toegevoegde Software aanpassingen (update).
  • De 5 laatste toegevoegde handleidingen die live te bekijken zijn.
  • De door u laatst bekeken items.
  • De meest bekeken items van de afgelopen 90 dagen.

    Via de filterknop en het invullen van zoekterm(en) kunt u zelf een zoekactie creeren welke eventueel resultaten oplevert.
2

Zoekmogelijkheden

2. Zoekmogelijkheden
Hier kunt u aangeven hoe u wilt zoeken en waar u naar zoekt.
 

U kunt o.a. zoeken op tekst (vul zoekwoorden in), u kunt zoeken op een KBid of u kunt specifek aangeven dat u door de updates of handleidingen wilt zoeken.
(Ga voor handleidingen ook naar Documenten.)
 
Let op!
Wanneer u vanuit een REMS scherm direct zoekt in MijnPortaal, dan zoekt MijnPortaal direct op de beschrijving van het scherm waarvanuit u naar het portaal bent doorgestart.