Te zoeken naar een antwoord op uw vraag of probleem.
Indien u het antwoord niet kunt vinden, direct de vraag bij ons in te dienen via het Support call formulier.
Let op!
Wij adviseren u altijd eerst te zoeken naar het eventuele antwoord, voordat u de vraag indient bij de supportdesk van Aareon CRE. Hierdoor heeft u sneller antwoord en kunt u wellicht ook sneller door met uw werkzaamheden.
Mocht u het antwoord niet kunnen vinden dan zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen wanneer uw vraag of probleem, bij ons binnenkomt. Wanneer u de vraag indient via het formulier (Support call) kunnen wij vast voorwerk doen, voordat wij contact met u opnemen. Daardoor bestaat de kans dat we sneller uw vraag beantwoord hebben, of u een oplossing kunnen aanbieden voor het aangegeven probleem.
De Knowledge Base zoekt door:
de FAQ's
de Software aanpassingen
de Handleidingen (die live te bekijken zijn)
Knowledge base
Indien u de knowledge base opstart via het menu, toont MijnPortaal initieel:
De 5 laatste toegevoegde FAQ's.
De 5 laatste toegevoegde Software aanpassingen (update).
De 5 laatste toegevoegde handleidingen die live te bekijken zijn.
De door u laatst bekeken items.
De meest bekeken items van de afgelopen 90 dagen.
Via de filterknop en het invullen van zoekterm(en) kunt u zelf een zoekactie creeren welke eventueel resultaten oplevert.
Hier kunt u aangeven hoe u wilt zoeken en waar u naar zoekt.
U kunt o.a. zoeken op tekst (vul zoekwoorden in), u kunt zoeken op een KBid of u kunt specifek aangeven dat u door de updates of handleidingen wilt zoeken. (Ga voor handleidingen ook naar Documenten.)
Let op! Wanneer u vanuit een REMS scherm direct zoekt in MijnPortaal, dan zoekt MijnPortaal direct op de beschrijving van het scherm waarvanuit u naar het portaal bent doorgestart.