U kunt via verschillende mogelijkheden inloggen op MijnPortaal. U kunt dit doen als 'volledige' MijnPortaal gebruiker (inloggen met paswoord is dan noodzakelijk) of u kunt dit doen als REMS gebruiker, waardoor u wel toegang krijgt tot de knowledgebase maar geen meldingen kunt aanbrengen of volgen.
Via de inlogoptie van MijnPortaal (o.a. via onze wezite www.aareoncre.nl). Daar kunt u met uw inlogcode en paswoord (van MijnPortaal) inloggen.
U bent dan ingelogd als MijnPortaal gebruiker. Naast toegang tot de knowledgebase heeft u o.a.:
Krijgt u direct inzicht op de laatste werkzaamheden op uw lopende meldingen.
Kunt u m.b.v. de Reageer optie informatie opvragen of toevoegen aan een lopende melding.
Kunt u direct zien of uw produkt op de laatste versie 'zit'.
Contactformulier mogelijkheden:
Afbeeldingen U kunt via de contactformulieren direct afbeeldingen meesturen in uw vraag of tekst m.b.t. beschrijving van uw probleem. Daarnaast kunt u ook bijlagen meesturen.
Let op! Wanneer u op die manier afbeeldingen en/of bijlagen meestuurt kunt u deze altijd terug zien bij uw melding op MijnPortaal. Wanneer u dit b.v. via de mail doet dan is deze mogelijkheid er niet!
Direct CC intern versturen U kunt bij het versturen van uw vraag ook direct intern uw collega's op de hoogte brengen.
Business impact U kunt hier extra informatie aangeven waardoor duidelijker is wat de urgentie van uw vraag of probleem is.
Via ons REMS product.
Via REMS krijgt u als REMS gebruiker direct toegang tot de knowledgebase. (Voor toegang tot alle mogelijkheden dient u in te loggen op MijnPortaal!) Dit doet u door gebruik te maken van een van onderstaande doorstart opties vanuit REMS.
U bent dan ingelogd als Knowledgebase gebruiker.
Vanuit elk willekeurig REMS scherm kunt u op het lampje knop klikken rechtsbovenin.
Via F8 krijgt u een scherm waarin o.a. een Support knop staat. Klik hier op en u start door naar de knowledgebase op MijnPortaal. Voordeel van deze 2de optie is dat u aangegeven Modulecode kunt meegeven in overeenkomstige veld welke invulbaar is in sommige contactformulieren.
Let op! Indien u (eerst) als REMS gebruiker doorstart ziet u wel de menu optie Contact staan om naar de contactformulieren te gaan.
U dient echter als MijnPortaal gebruiker in te loggen wanneer u o.a. van deze optie gebruik wil maken.
MijnPortaal vraagt u om in te loggen wanneer u kiest voor contactformulier en u nog niet ingelogd bent.