Na het inloggen toont MijnPortaal dit dashboard scherm.
Hier kunt u o.a. direct zien:
De laatste acties/werkzaamheden die zijn uitgevoerd voor uw meldingen.
Wat het laatste nieuws is m.b.t. tot MijnPortaal en onze produkten.
Welke laatste updates er zijn.
Uw meldingen
MijnPortaal geeft hier in status aantallen, het aantal meldingen weer. Met een klik op de tekst, start u direct door naar een overzicht van die 'groep' meldingen. (zie omschrijving Overzicht meldingen)
Prio meldingen Dit zijn uw lopende prio meldingen. Meldingen krijgen bij Aareon CRE een bepaalde prio status. Deze bepaalt u, door aan te geven hoe dringend een vraag of probleem is of Aareon CRE bepaalt deze aan de hand van de eerste analyse.
Openstaand Dit geeft het aantal meldingen aan, welke 'open' staan (meldingen zijn nog niet gesloten/afgehandeld) bij Aareon CRE. We maken daarbij nog een onderscheid in:
In behandeling Dit zijn alle meldingen die nog niet gesloten/afgerond zijn. Dit kan zijn omdat u nog niet het antwoord op uw vraag heeft gekregen, of dat b.v. uw probleem nog niet is opgelost in de software. Sommige meldingen geven als resultaat dat er een software aanpassing nodig is. Dan wijst Aareon CRE de melding toe aan een versie, servicepack of hotfix. In dit geval valt de melding dan (zolang hij nog niet gesloten is), onder het kopje toegewezen.
Toegewezen Dit zijn alle lopende meldingen (nog niet gesloten) waarvan besloten is dat Aareon CRE een aanpassing in de software maakt. B.v. bij een fout in de software of een toegekende wens voor de software.
Reactie nodig Voor meldingen die niet zijn gesloten/afgerond, kan het zijn dat we een reactie vanuit u verwachten. Dit kan zijn omdat Aareon CRE meer info nodig heeft om de melding verder te kunnen oppakken. Of het kan zijn dat we de melding willen sluiten maar nog om uw goedkeuring vragen.
Klik hier om naar begrippen te gaan voor o.a. uitleg van wat we verstaan onder prio.
Vanuit hier kunt u naar de verschillende opties binnen MijnPortaal.
Start: Zie deze beschrijving.
Meldingen:
Dan start het zoekscherm op waarmee u kunt zoeken binnen uw aangebrachte meldingen.
Klik hier om naar beschrijving te gaan van pagina Meldingen (zoek).
Knowledgebase: Via deze optie start u direct door naar onze knowledge base waar u waarschijnlijk kunt antwoord kunt vinden op uw vraag of probleem. Mocht het antwoord er niet tussenstaan dan kunt u altijd via het Support call formulier de vraag toesturen.
Klik hier om naar beschrijving te gaan van pagina Knowledge base.
Bestanden: Via deze optie start u door naar een scherm welke een overzicht geeft in alle live te bekijken of te dowloaden documentatie. (handleidingen en releasebeschrijvingen).
Support call: Hiermee krijgt u de pagina om direct bij Aareon CRE een vraag of probleem in te dienen.
Klik hier om naar beschrijving te gaan van pagina Support call.
Hier staan de laatste acties (werkzaamheden/informatie) die in ons meldingregistratie systeem zijn vastgelegd bij uw meldingen. U heeft hierdoor snel inzicht in de laatste voortgangsactiviteiten met betrekking tot uw meldingen.
Indien u klikt op een van de acties dan 'klapt' deze uit en kunt u direct de inhoud bekijken. Eventueel kunt u van daaruit doorstarten naar de melding.
Verklaring en :
De V geeft aan dat het hier om een afgehandelde melding gaat.
Het klokje geeft aan dat het hier om een nog 'openstaande' melding gaat.
Via deze klik komt u op een pagina waarin u kunt zien welke van uw meldingen zijn opgenomen, in een servicepack of hotfix update, van de REMS versie waar u momenteel mee werkt.
Klik hier om naar beschrijving te gaan van Toegewezen.