Handleiding (F1)  MijnPortaal Aareon CRE
×
Menu
Index

MELDING (DETAIL) SCHERM

MELDING (DETAIL) SCHERM
 
Korte beschrijving van melding pagina:
Bij de melding kunt u de voortgang van uw melding volgen.
Het scherm bevat bovenin de initiele aanbreng van de vraag of van het probleem.
Daaronder staan alle gedane acties/werkzaamheden en communicatie m.b.t. de melding.
Zowel aanvulingen/reacties van u, of gedane werkzaamheden vanuit Aareon CRE.
 
Via de Reageer knop kunt u direct een reactie plaatsen voor uw melding.
Via een pop-up kunt u dan gegevens of eventuele aanvullende vragen doorgeven.
 
Let op!
U kunt ook in dit fomulier direct plaatjes plakken of bijlagen meesturen.
Deze kunt u dan ook ten alle tijden nog terugzien en vinden bij uw melding op het klantportaal.
1

Titel

1. Titel
De titel bestaat uit een uniek meldingsnummer en de door u opgegeven kenmerk (titel).
Indien er geen kenmerk is opgegeven dan verschijnt hier de rubriek omschrijving die is aangegeven of die Aareon CRE heeft bepaald bij het behandelen van uw melding.
Bijvoorbeeld:
2

Status gegevens

2. Status gegevens
Hier staan de identificerende/status gegevens van de melding.
  • Datum wanneer melding is aangemaakt in ons registratiesysteem.
  • Status van de melding. (zie beschrijving van Start uw meldingen)
  • Betreft het een prio melding.  (zie Begrippen)
  • Indien het gaat om een toegewezen melding (software aanpassing), dan staat hier ook in vanaf welke versie, servicepack of hotfix de aanpassing aanwezig zal zijn.

    Bijvoorbeeld:

     
3

Bijlagen

3. Bijlagen

Hier kunt u uw meegestuurde bijlagen (tijdens aanbrengen via het Support call formulier) bekijken.
Klik op het icoontje en de bijlage wordt op uw computer gedownload waar u het kunt bekijken.
(In dit voorbeeld is geen bijlage aanwezig.)
4

Omschrijving

4. Omschrijving
Hier staat (de door u) aangebrachte omschrijving van uw vraag, of probleem.
Inclusief meegestuurde afbeeldingen daarin.

Indien u op lees verder klikt kun u de hele omschrijving bekijken.
Indien u met de 'muis' over de afbeelding heen gaat, dan toont het portaal deze op ware grootte.
5

Acties / Werkzaamheden

5. Acties / Werkzaamheden
Hier staan de acties/werkzaamheden die zijn vastgelegd bij de melding.
Dit kunnen acties vanuit Aareon CRE zijn of reacties/aanvullingen vanuit u.

Kolom Omschrijving
Hier staan uw reacties/aanvullingen vermeld of gedane werkzaamheden vanuit Aareon CRE.

Kolom Bijlage (paperclip plus getal (getal geeft aan hoeveel bijlagen er in de acties bij elkaar zijn gestuurd)):
Deze geeft aan of erbij de actie een bijlage is meegestuurd/vastgelegd.
In betreffende actie kunt u dan op de bijlage klikken om deze te bekijken.
 
Kolom Gepland op
Indien er voor uw melding werkzaamheden zijn ingepland, dan staat hier daar de datum van vermeld
 
Kolom Uitgevoerd op
Geeft aan wanneer uw reactie is geplaatst of wanneer de werkzaamheden zijn uitgevoerd.
 
Let op!
Indien het portaal een plaatje toont en u gaat er met de muiscursor overheen, toont het portaal het plaatje op ware grootte.
 
 
6

Reageer

6. Reageer
Via deze optie kunt u direct aanvullingen op uw melding vastleggen en versturen naar ons.
Deze worden direct in ons registratiesysteem vastgelegd bij uw melding en kunt u dan ook weer terug zien bij de melding.
U kunt een bijlage meesturen of direct printscreen(s) of plaatjes plakken bij uw reactie omschrijving.
  Beide kunt u daardoor terugvinden later bij uw melding op het portaal.

Let op!
Wanneer u per mail reageert op uw melding met printscreens of bijlage(n), dan slaan wij deze gegevens alleen intern op.  U kunt deze dan niet terugzien bij uw melding op MijnPortaal.

Opmerking
Het terugzien van uw reactie bij de melding op het portaal kan enkele minuten vertraging hebben i.v.m. met periodieke synchronisering met ons registratiesysteem.

Wanneer u gebruik maakt van deze reageer mogelijkheid krijgt de afdeling waar de melding op dat moment in 'beheer' is, een mailbericht dat u een reactie heeft geplaatst bij de melding.