Handleiding (F1) Klantportaal Kalshoven Automation
×
Menu
Index
  • Kalshoven Klantportaal

Kalshoven Klantportaal

Handleiding (F1) van het klantportaal van Kalshoven Automation
 
 

Inlogmogelijkheden:

 
U kunt op 2 manieren inloggen op het klantportaal.
 

1: Via de inlogoptie van het klantportaal

(o.a. via onze website www.kalshoven.nl).
Daar kunt u met de applicatiebeheer inlogcode en paswoord (van het klantportaal) inloggen.
U bent dan ingelogd als Klantportaal gebruiker.
Naast toegang tot de knowledgebase heeft u o.a.:
 
Support call formulier mogelijkheden:
 

2: Via ons REMS product.

Via REMS krijgt u als REMS gebruiker direct toegang tot de knowledgebase. (Voor toegang tot alle mogelijkheden dient u in te loggen op het klantportaal!)
Dit doet u door gebruik te maken van een van onderstaande doorstart opties vanuit REMS.
U bent dan ingelogd als Knowledgebase gebruiker.
 
 
 
 
 
 


Let op!
Indien u (eerst) als REMS gebruiker doorstart ziet u wel het Support call formulier als optie staan.

U dient echter als Klantportaal gebruiker in te loggen wanneer u o.a. van deze optie gebruikt wil maken.
Het klantportaal vraagt u om in te loggen wanneer kiest voor het Support call formulier en u nog niet ingelogd bent.