krijgt u direct inzicht op de laatste werkzaamheden op uw lopende meldingen
kunt u m.b.v. de Reageer optie informatie opvragen of toevoegen aan een lopende melding
kunt u direct zien of uw produkt op de laatste versie 'zit'
Support call formulier mogelijkheden:
Afbeeldingen U kunt via de Support call fomulier direct afbeeldingen meesturen in uw vraag of tekst m.b.t. beschrijving van uw probleem. Daarnaast kunt u ook bijlagen meesturen.
Let op! Wanneer u op die manier afbeeldingen en/of bijlagen meestuurt kunt u deze altijd terug zien bij uw melding op het klantportaal. Wanneer u dit b.v. via de mail doet dan is deze mogelijkheid er niet!
Direct CC intern versturen U kunt bij het versturen van uw vraag ook direct intern uw collega's op de hoogte brengen.
Business impact U kunt hier extra informatie aangeven waardoor duidelijker is wat de urgentie van uw vraag of probleem is.
2: Via ons REMS product.
Via REMS krijgt u als REMS gebruiker direct toegang tot de knowledgebase. (Voor toegang tot alle mogelijkheden dient u in te loggen op het klantportaal!) Dit doet u door gebruik te maken van een van onderstaande doorstart opties vanuit REMS.
U bent dan ingelogd als Knowledgebase gebruiker.
Vanuit elk willekeurig scherm kunt u op het lampje knop klikken rechtsbovenin.
Via F8 krijgt u een scherm waarin o.a. een Support knop staat. Klik hier op en u start door naar de knowledgebase op het klantportaal. Voordeel van deze 2de optie is dat u aangegeven Modulecode kunt meegeven in overeenkomstige veld welke invulbaar is in het Support call formulier.
Let op! Indien u (eerst) als REMS gebruiker doorstart ziet u wel het Support call formulier als optie staan.
U dient echter als Klantportaal gebruiker in te loggen wanneer u o.a. van deze optie gebruikt wil maken.
Het klantportaal vraagt u om in te loggen wanneer kiest voor het Support call formulier en u nog niet ingelogd bent.